Известие

Collapse
No announcement yet.

Лъскане на фаровете....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
    Как ще са от плексиглас!! От стъкло са бе!
    От стъколо са на твойта!!
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
      Къв лак ............. Това са шупли от самия материял, и се пемахват с шлайф паста и равномерно търкане.
      Полиуретанов двукомпонентен! Нанася се върху боята тип перла металик. И е от ремонта на бронята предполагам, изобщо човека който е правил ремонта на предната броня яко е претупал нещата, но както и да е... в момента е оправено..., Никой не е застрахован от лоши майстори. Тя и задната броня има нужда малко, но засега не ми се занимава. Колата си върви добре и тези неща са козметика която незнам дали си заслужава вниманието, ако всичко останало е ОК.
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #18
        Моята теория е друга:

        Тези люспи са от повърхностния износоустойчив слой на фара. Понеже е пластмасов има подсилващ слой. Не е от боядисване.
        Виждал съм такова лющене и по пластмасови фарове на други марки коли.
        И се лющят от горе на долу на фара - повече се нагрява горе и старее по бързо.
        Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
        Citroen BX-19GT, 85
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от VladoG Покажи съобщение
          Моята теория е друга:

          Тези люспи са от повърхностния износоустойчив слой на фара. Понеже е пластмасов има подсилващ слой. Не е от боядисване.
          Виждал съм такова лющене и по пластмасови фарове на други марки коли.
          И се лющят от горе на долу на фара - повече се нагрява горе и старее по бързо.
          Именно! Най лесно се проблема премахва с нови фарове
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #20
            хахахаахаххаха нови фарове
            досто солено
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Именно! Най лесно се проблема премахва с нови фарове
              Ами който има проблем да го премахва! Лично на мен не ми пречи, но като човек занимаващ се вече 10г с преработка на метали и пластмаси, не ми звучи теорията за няколко слоя много убедително. По скоро при производството, може да се използва подходяща пластмаса за челото стъкло на фара да кажем Polycarbonat с подходяща UV присадка за да не старее бързо отколкото да се вкарава допълнителен производствен процес за допълнително покритие и т.н. и т.н. това всъщност, би оскъпило много и производството... но знам ли ... може пък и така да е
              Няма значение от какво са люспите обаче моите са се белили от долу нагоре явно щото са останали само в горната част на фара
              Хайде стига теории обаче щото от това няма много полза мисля аз.
              Бих посъветвал колегата да си излъска фаровете с полираща паста с някакъв фин абразив. Едва ли ще изчисти драскотините, люспите и т.н., но поне ще тушира ръбчетата на дефектите и ще изчисти варовика и отлаганията от препаратите на автомивките и фарът ще изглежда много по-добре. Все пак караме коли на по 8-10 години не може да очакваме, че ше са излезли като нови от магазина мисля аз!
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #22
                аз проблема го реших като си махнах горния слой на фаровете който беше пожълтял (майстора каза че е лак) и след това се търка водно и после паста и станаха като нови
                156 1.9 JTD 105hp

                Comment


                • #23
                  Има една паста дето е само за фарове ама цената и беше доста солидна.Кум 30-40 лв.нещо такова.Ако някои се интересува ще кажа магазина

                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                  EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                  EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от 155 Покажи съобщение
                    Има една паста дето е само за фарове ама цената и беше доста солидна.Кум 30-40 лв.нещо такова.Ако някои се интересува ще кажа магазина
                    Казвай, че и моите са мътни.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                    Comment


                    • #25
                      Магазина се намира в София.В локалоното на Сливница посока Люлин,след пешеходния светофар при техникума Попов.

                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                      EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                      EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                      Comment


                      • #26
                        Имайте едно на ум, че в повечето случаи мътното на фара се дължи на замърсяване от вътрешната страна.
                        Имаше писано в една стара тема. При мен се изчисти с отваряне на фара и обикновенно измиване със сапун. Става като нов.
                        А беше много мътно.
                        Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                        Citroen BX-19GT, 85
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                        Comment


                        • #27
                          Фаровете са покрити с лак . Устоичив на удари с камачета но зависи от размера им . Проблема при мен стана, от висаката скорост чистите ни пътища , мухи те които се размазват ,а те съдържат киселини. Този лак се подбива и се получават пукнатинки. И истинския проблем идва когато отидете на автомивка и ви напръскат с БЕЗКОНТАКТНО вещество за да свалят мухите от предницата. В малките пукнатинки остава вещество което не може да се измие и започва да надига лака върху пластмасата на фара. ЗА 20 лв. го шлаифат с водна шкурка и след това го пастират с машина на обороти за да може да загрее пластмасата и да го полира . На мен ми го направиха на една доста добра автомивка до Герена.
                          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                          Comment


                          • #28
                            при мен в единия фар се беше появил конденз(незнам защо,капачката си беше на място и беше добре завита)та махнах аз капачката да изсъхне и сега като погледнах и виждам единия фар чист другия мътен
                            явно при мен е от вътре мръсното
                            Аlfa156 1.8TS 2000

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                              Фаровете са покрити с лак . Устоичив на удари с камачета но зависи от размера им . Проблема при мен стана, от висаката скорост чистите ни пътища , мухи те които се размазват ,а те съдържат киселини. Този лак се подбива и се получават пукнатинки. И истинския проблем идва когато отидете на автомивка и ви напръскат с БЕЗКОНТАКТНО вещество за да свалят мухите от предницата. В малките пукнатинки остава вещество което не може да се измие и започва да надига лака върху пластмасата на фара. ЗА 20 лв. го шлаифат с водна шкурка и след това го пастират с машина на обороти за да може да загрее пластмасата и да го полира . На мен ми го направиха на една доста добра автомивка до Герена.
                              Това е и причината при мен - коя е тая автомивка дето правят тия екстри.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от VladoG Покажи съобщение
                                Моята теория е друга:

                                Тези люспи са от повърхностния износоустойчив слой на фара. Понеже е пластмасов има подсилващ слой. Не е от боядисване.
                                Виждал съм такова лющене и по пластмасови фарове на други марки коли.
                                И се лющят от горе на долу на фара - повече се нагрява горе и старее по бързо.
                                Колегата е абсолютно прав, точно този слой го изтъркват с водна шкурка, минимум размер 2000 ,след което с подходяща гъба /защото и те са с номера и видове/ както и определени обороти на машината се полира . Трябва да имате в предвит че ако стои ежедневно на слънце ,до около година помътняват пак и се повтаря процедурата отново понеже този защитен слой вече го няма. Все пак е добро решение, по добре отколкото нови.
                                ALFA 156 2.4 JTD 140 PS THE BEST

                                Comment

                                Working...
                                X